Навчання онлайн

5 клас 

1. Способи опису алгоритму. Програма.

Д/з сторінка в підручнику 177-180


2. Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів.

д/з  сторінки в підручнику 181-187


3. Лінійні алгоритми. 

д/з сторінки в підручнику 199-203



4. Практична робота 6.Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. 


5.Алгоритми з розгалуженнями.


6. Алгоритмічна структура розгалуження.




6 клас 

1. Створення програмних об'єктів.

д/з. Опрацювати сторінки в підручнику 91-87.


2. Практична робота 7. Створення програмних об'єктів 

д/з . Виконати практичну роботу на сторінці 87-88.


3. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.

д/з. Опрацювати відеофайл. Створити сласну програму із подіями.


4.Практична робота 8. Програмне опрацювання події. 


5. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі.


6. Практична робота 9. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі 


7 клас 

1. Створення комп'ютерної моделі процесу взаємопов'язаного функціонування об'єктів.

Д/з. Створити власну модель ( за заразком поданим у відео).


2. Створення комп'ютерної моделі руху об'єкта на площині з перешкодами.

Д/з. Створити власний алгоритм .

3. Програмування випадкових процесів.

Д/з. Створення власної програми із випадковими процесами.


4.Програмування випадкових процесів.


5. Створення ігрового проекту. Практична робота 7.


6.Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.


8 клас

1. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.

Д/з. Опрацювати ст.157-161.


2. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.

Д/. Виконати завдання № 2 на сторінці 161.

3. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.


Д/з. Опрацювати презентацію .

4. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.

Д/з. Опрацювати відеозапис на каналі Ютуб.

5. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.

Д/з. Опрацювати відеозапис на каналі Ютуб, створити власну програму  до поданої у відео. 


6. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.

7. Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з лічильником.


8. Цикл з лічильником. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.


9.Цикл з передумовою. Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення


10.Цикл з передумовою.


11.Цикл з передумовою.


9 клас

1Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів.

Д/з. Опрацювати в підручнику сторінки 247-257

2. Практична робота №12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.

Д/з. Виконати практичну роботу , що у підручнику на сторінці 257-258.

3. Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори.

Д/з. Опрацювати у підручнику сторінки 258-264.

4. Конструювання сайтів.

Д/з. Опрацювати у підручнику сторінки 264-265.

5. Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.

Д/з. Виконати практичну роботу № 13 на сторінці 270


6. Розмітка гіпертексту засобами HTML


7. Малюнки та гіперпосилання на веб-сторінках.


8. Створення таблиць засобами HTML

Тематичне оцінювання

9. Розв'язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»


10.Розв'язування компетентнісних задач з теми «Комп'ютерні презентації»


11. Розв'язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки»


Всі права захищені 2020
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати