
Навчання онлайн
5 клас
1. Способи опису алгоритму. Програма.
Д/з сторінка в підручнику 177-180
2. Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів.
д/з сторінки в підручнику 181-187
3. Лінійні алгоритми.
д/з сторінки в підручнику 199-203
4. Практична робота 6.Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.
5.Алгоритми з розгалуженнями.
6. Алгоритмічна структура розгалуження.
6 клас
д/з. Опрацювати сторінки в підручнику 91-87.
2. Практична робота 7. Створення програмних об'єктів
д/з . Виконати практичну роботу на сторінці 87-88.
3. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
д/з. Опрацювати відеофайл. Створити сласну програму із подіями.
4.Практична робота 8. Програмне опрацювання події.
5. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі.
6. Практична робота 9. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі
7 клас
Д/з. Створити власну модель ( за заразком поданим у відео).
2. Створення комп'ютерної моделі руху об'єкта на площині з перешкодами.
Д/з. Створити власний алгоритм .
3. Програмування випадкових процесів.
Д/з. Створення власної програми із випадковими процесами.
4.Програмування випадкових процесів.
5. Створення ігрового проекту. Практична робота 7.
6.Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.
8 клас
Д/з. Опрацювати ст.157-161.
2. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
Д/. Виконати завдання № 2 на сторінці 161.
3. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.
Д/з. Опрацювати презентацію .
4. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.
Д/з. Опрацювати відеозапис на каналі Ютуб.
5. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.
Д/з. Опрацювати відеозапис на каналі Ютуб, створити власну програму до поданої у відео.
7. Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з лічильником.
8. Цикл з лічильником. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.
9.Цикл з передумовою. Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення
10.Цикл з передумовою.
11.Цикл з передумовою.
9 клас
Д/з. Опрацювати в підручнику сторінки 247-257
2. Практична робота №12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
Д/з. Виконати практичну роботу , що у підручнику на сторінці 257-258.
3. Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори.
Д/з. Опрацювати у підручнику сторінки 258-264.
4. Конструювання сайтів.
Д/з. Опрацювати у підручнику сторінки 264-265.
5. Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
Д/з. Виконати практичну роботу № 13 на сторінці 270
6. Розмітка гіпертексту засобами HTML
7. Малюнки та гіперпосилання на веб-сторінках.
8. Створення таблиць засобами HTML
Тематичне оцінювання9. Розв'язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»
10.Розв'язування компетентнісних задач з теми «Комп'ютерні презентації»
11. Розв'язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки»